Personalizace politiky v České republice

To chci

Kapitoly přibližují problematiku personalizace české politiky. Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování politických stran a posilování jednotlivců. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marcela Voženílková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
258 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav, 2018
Vydání
1. vydání
Edice
Monografie ; svazek č. 69
Témata
Popis jednotky
300 výtisků
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy, rejstřík
ISBN
978-80-210-8931-0

:


MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 4442051
003 CZ-PrMKP
005 20181121161151.9
007 ta
008 181026s2018----xr-a---f------001-0-cze--
015 |a cnb003002657 
020 |a 978-80-210-8931-0  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1051234499 
035 |a (CZ PrSKC)nkc20183002657 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABG001  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
045 |a x9y1 
072 7 |a 321  |x Politologie  |2 Konspekt  |9 15 
080 |a 323.23:659.1  |2 MRF 
080 |a 316.46:32  |2 MRF 
080 |a 329-051  |2 MRF 
080 |a 316.774:32  |2 MRF 
080 |a 323  |2 MRF 
080 |a 324  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Voženílková, Marcela  |7 mzk20181002424  |4 aut 
245 1 0 |a Personalizace politiky v České republice /  |c Marcela Voženílková 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Brno :  |b Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav,  |c 2018 
300 |a 258 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Monografie ;  |v svazek č. 69 
500 |a 300 výtisků 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy, rejstřík 
520 2 |a Kapitoly přibližují problematiku personalizace české politiky.  |b Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování politických stran a posilování jednotlivců. Politik se stává programem, značkou, na jejímž základě se volič rozhoduje, zda stranu podpoří ve volbách. Kniha představuje první český pohled na teorii personalizace politiky. Analýzou parlamentních voleb (2002–2013) zjišťuje, zda je česká politika personalizovaná. Nakladatelská anotace. 
546 |a Anglické resumé 
648 7 |a 1991-2020  |7 ch771949  |2 czenas 
650 0 7 |a politický marketing  |7 ph337764  |2 czenas 
650 0 7 |a osobnost v politice  |7 ph161994  |2 czenas 
650 0 7 |a předsedové politických stran  |7 ph914904  |2 czenas 
650 0 7 |a masmédia a politika  |7 ph426669  |2 czenas 
650 0 7 |a vnitřní politika  |7 ph135356  |z Česko  |y 1991-2020  |2 czenas 
650 0 7 |a volby  |7 ph116629  |z Česko  |y 2001-2020  |2 czenas 
650 0 9 |a political marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a personality in politics  |2 eczenas 
650 0 9 |a leaders of political parties  |2 eczenas 
650 0 9 |a mass media and politics  |2 eczenas 
650 0 9 |a internal policy  |z Czechia  |y 1991-2020  |2 eczenas 
650 0 9 |a elections  |z Czechia  |y 2001-2020  |2 eczenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
810 2 |a Masarykova univerzita.  |b Mezinárodní politologický ústav.  |t Monografie 
900 |a ABA001  |b 19 
910 |a ABG001  |b G 18467 
996 |b 6077729  |c G 18467.1  |h G3a8  |l Bohnice  |r Naučná literatura pro dospělé  |s A  |n 3  |a 0  |t ABG001.6077729 
996 |b 6082768  |c G 18467.2  |h G3a8  |l Modřany  |r Naučná literatura pro dospělé  |s A  |n 7  |a 0  |t ABG001.6082768 
996 |b 6082769  |c G 18467.3  |h G3a8  |l Barrandov  |r Naučná literatura pro dospělé  |s A  |n 5  |a 0  |t ABG001.6082769 
998 |a 007809868