Psychologie reklamy

To chci

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2023
Vydání
5., rozšířené a aktualizované vydání
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-3654-4

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.