Celodenní výchovný systém : nástin historie a perspektiv vývoje
Školy s celodenním výchovným systémem, které existují v socialistických i kapitalistických státech, umožňují maximálně efektivní společenské výchovné působení. Autor se ve studii vrací k existenci celodenního výchovného systému v předsocialistických společenských řádech v zahraničí i u nás a shrnuje zkušenosti s jeho uplatňovaním … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 201 s. : tb. ; 8°
- Vydáno
-
Praha :
SPN,
1973
- Vydání
- 1 . vyd.
- Edice
- Pedagogická teorie a praxe
- Témata
- Popis jednotky
- 4500 výt.
Pozn.
Zdobený tit. dvoulist
Obálka a vazba: Pavel Nauman - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
MARC
LEADER | 00000cam a22000001 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 0916331 | ||
003 | CZ-LiKVK | ||
005 | 20231103110302.8 | ||
007 | ta | ||
008 | 970805s1973----xr-----e-|----000-0-cze-- | ||
015 | |a cnb000164011 | ||
035 | |a (OCoLC)42096681 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |c OSA001 |d ABA001 |d LIA001 | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 |T . |7 sk136672 | |
100 | 1 | |a Opata, Rudolf, |d 1924-1985 |4 aut |7 jk01091157 | |
245 | 1 | 0 | |a Celodenní výchovný systém : |b nástin historie a perspektiv vývoje / |c Rudolf Opata |
250 | |a 1 . vyd. | ||
260 | |a Praha : |b SPN, |c 1973 |f (Mír) | ||
300 | |a 201 s. : |b tb. ; |c 8° | ||
490 | 1 | |a Pedagogická teorie a praxe | |
500 | |a 4500 výt. | ||
500 | |a Pozn. | ||
500 | |a Zdobený tit. dvoulist | ||
500 | |a Obálka a vazba: Pavel Nauman | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | |a Školy s celodenním výchovným systémem, které existují v socialistických i kapitalistických státech, umožňují maximálně efektivní společenské výchovné působení. Autor se ve studii vrací k existenci celodenního výchovného systému v předsocialistických společenských řádech v zahraničí i u nás a shrnuje zkušenosti s jeho uplatňovaním v SSSR, NDR, BLR a ČSSR. V závěrečné kapitole rozvádí důvody pro budování rozšířeného výchovného systému, jeho cílea přináší návrh soustavy mimotřídní výchovy žáků. | ||
650 | 0 | 7 | |a výchova |2 czenas |7 ph127418 |
650 | 0 | 7 | |a dějiny výchovy a vzdělávání |2 czenas |7 ph492504 |
655 | 7 | |a studie |2 czenas |7 fd133597 | |
830 | 0 | |a Pedagogická teorie a praxe | |
856 | 4 | 1 | |u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:c8dcd090-5ce9-11e8-983f-005056827e51 |3 DNNT |x DNNTO |y Digitalizovaný dokument |w sdnnt.nkp.cz:00f3312ecdb6a3ffa3f66a816429317a |
910 | |a LIA001 | ||
996 | |b 2510011878997 |c A 78497 |l ZLISKL |s A |a 24 |w 0916331_0001 |t LIA001.2510011878997 | ||
996 | |b 2510011879000 |c A 78497 a |l ZLISKL |s A |a 24 |w 0916331_0002 |t LIA001.2510011879000 |