Celodenní výchovný systém : nástin historie a perspektiv vývoje

To chci

Školy s celodenním výchovným systémem, které existují v socialistických i kapitalistických státech, umožňují maximálně efektivní společenské výchovné působení. Autor se ve studii vrací k existenci celodenního výchovného systému v předsocialistických společenských řádech v zahraničí i u nás a shrnuje zkušenosti s jeho uplatňovaním celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Rudolf Opata, 1924-1985
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
201 s. : tb. ; 8°
Vydáno
Praha : SPN, 1973
Vydání
1 . vyd.
Edice
Pedagogická teorie a praxe
Témata
Popis jednotky
4500 výt.
Pozn.
Zdobený tit. dvoulist
Obálka a vazba: Pavel Nauman
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ZLISKL
A 78497
Absenčně
Načítá se…
ZLISKL
A 78497 a