CRM v podnikových procesech

To chci

Východiska pro uplatnění zákaznické orientace v podnikových procesech, sledování míry implementace CRM v českých podnicích na základě empirických studií, prezentace tří studií ze zahraničí o CRM.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dita Hommerová, 1979-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
134 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2012
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-4388-2 (váz.)

:


MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 0374908
003 CZ-LiKVK
005 20220209113230.1
007 ta
008 120416s2012----xr-a---f------001-0-cze--
015 |a cnb002360443 
020 |a 978-80-247-4388-2 (váz.) 
035 |a (OCoLC)798994023 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001  |d LIA001 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4  |T .  |7 sk135961 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
080 |a 65.01  |2 MRF-sel 
100 1 |a Hommerová, Dita,  |d 1979-  |4 aut  |7 mzk2007408564 
245 1 0 |a CRM v podnikových procesech /  |c Dita Hommerová 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2012 
300 |a 134 s. :  |b il. (převážně barev.) ;  |c 25 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |2 czenas  |7 ph118187 
650 7 |a marketing  |2 czenas  |7 ph115227 
650 7 |a zákazníci  |2 LIA001 
910 |a LIA001 
996 |b 2510010065817  |c A 205531  |l ZLIVED  |s A  |a 24  |w 0374908_0001  |t LIA001.2510010065817