Strategický marketing : teorie pro praxi

To chci

Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. Cílem publikace je nabídnout prakticky aplikovatelnou metodologii, resp. koncept strategického řízení marketingu, který se vyznačuje specifickými vlastnostmi: má jasně stanovenou pozici v systému firemních strategií, jasně definovaný obsah, jsou vymezeny strategické celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Alena Hanzelková, 1975-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xix, 170 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
C.H. Beck pro praxi
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7400-120-8 (brož.)

:


MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 0265146
003 CZ-LiKVK
005 20220209075956.3
007 ta
008 090601s2009----xr-a---e-f----001-0-cze--
015 |a cnb001961382 
020 |a 978-80-7400-120-8 (brož.) 
035 |a (OCoLC)455844159 
040 |a ABA001  |b cze  |d OLA001  |d LIA001 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4  |T .  |7 sk135966 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
080 |a 65.01  |2 MRF-sel 
245 0 0 |a Strategický marketing :  |b teorie pro praxi /  |c Alena Hanzelková ... [et al.] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a V Praze :  |b C.H. Beck,  |c 2009 
300 |a xix, 170 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a C.H. Beck pro praxi 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
650 0 7 |a strategický marketing  |2 czenas  |7 ph116292 
700 1 |a Hanzelková, Alena,  |d 1975-  |4 aut  |7 mzk2008453232 
830 0 |a C.H. Beck pro praxi 
856 4 1 |y Obsah  |u http://toc.nkp.cz/NKC/200909/contents/nkc20091961382_1.pdf 
910 |a LIA001 
996 |b 2510008530556  |c A 194231  |l KLINAU  |s A  |a 24  |w 0265146_0001  |t LIA001.2510008530556 
996 |b 2510009865756  |c A 194231 a  |h 658.8  |l KLINAU  |s A  |a 24  |w 0265146_0002  |t LIA001.2510009865756 
996 |b 2510012210291  |c A 194231 b  |h 658.8  |l KLINAU  |s A  |a 24  |w 0265146_0003  |t LIA001.2510012210291