Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]

To chci

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hana Lošťáková, 1953-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
268 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-3155-1 (váz.)

:


MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 0258337
003 CZ-LiKVK
005 20220208165648.4
007 ta
008 090528s2009----xr-a---e------001-0-cze-d
015 |a cnb001931551 
020 |a 978-80-247-3155-1 (váz.) 
035 |a (OCoLC)455843891 
040 |a BOA001  |b cze  |d LIA001 
041 0 |a cze  |b eng  |b ger 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4  |T .  |7 sk135961 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
080 |a 65.01  |2 MRF-sel 
080 |a 339.1  |2 MRF-sel 
100 1 |a Lošťáková, Hana,  |d 1953-  |4 aut  |7 vse2005278971 
245 1 0 |a Diferencované řízení vztahů se zákazníky :  |b [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] /  |c Hana Lošťáková a kolektiv 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2009 
300 |a 268 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
490 1 |a Expert 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
546 |a Anglické a německé resumé 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |2 czenas  |7 ph118187 
650 0 7 |a marketing  |2 LIA001  |7 ph115227 
650 0 7 |a zákazníci  |2 LIA001 
830 0 |a Expert (Grada) 
856 4 1 |y Obsah  |u http://toc.nkp.cz/NKC/200909/contents/nkc20091931551_1.pdf 
910 |a LIA001 
996 |b 2510008656119  |c A 193386  |l KLINAU  |s A  |a 24  |w 0258337_0001  |t LIA001.2510008656119