Budoucnost podniku je ve vytváření marketingové hodnoty výrobku pro zákazníky

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslava Dědková, 1967-
Další autoři
Martina Jelínková, 1974-
Hana Lošťáková, 1953-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
1 il.
Publikováno v
Vědecká pojednání. -- ISSN 1801-1128. -- [Sv.] 14 (2008), s. 86-93
Témata
Popis jednotky
1 tab.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

:


MARC

LEADER 00000naa a22000003a 4500
001 0235623
003 CZ-LiKVK
005 20211029135057.2
007 ta
008 090513s2008----xr-a f-b -000-0-cze-d
040 |a LIA001  |b cze 
041 0 |a cze  |b ger  |b eng  |b pol 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4  |T .  |7 sk135951 
080 |a 339.1  |2 MRF-sel 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
100 1 |a Dědková, Jaroslava,  |d 1967-  |4 aut  |7 mzk2003213649 
245 1 0 |a Budoucnost podniku je ve vytváření marketingové hodnoty výrobku pro zákazníky /  |c J. Dědková, M. Jelínková, H. Lošťáková 
300 |b 1 il. 
500 |a 1 tab. 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglické, německé a polské resumé 
653 0 |a marketing  |a zákazníci  |a nákupní chování  |a hodnota produktu 
700 1 |a Jelínková, Martina,  |d 1974-  |4 aut  |7 xx0095444 
700 1 |a Lošťáková, Hana,  |d 1953-  |4 aut  |7 vse2005278971 
773 0 |w li_us_cat*0227147  |t Vědecká pojednání  |x 1801-1128  |z 978-80-7372-379-8  |g [Sv.] 14 (2008), s. 86-93  |7 nnas 
910 |a LIA001  |t rs