Marketing : produktový mix - tvorba inovací produktů

To chci

Publikace se zaměřuje na marketingovou problematiku tvorby inovací produktů (nových produktů) jako centrální oblast celkové podnikatelské a tedy i marketingové problematiky.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Hadraba, 1947-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
215 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004
Edice
Vysokoškolské učebnice (Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk)
Témata
Uživatelské určení
Skriptum
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-86473-89-9 (brož.)

:


MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 0121452
003 CZ-LiKVK
005 20220209103626.1
008 070228suuuu----xr-----e------------cze--
015 |a cnb001490043 
020 |a 80-86473-89-9 (brož.) :  |c Kč 210.00  |z 80-86437-89-5 
035 |a (OCoLC)85130581 
040 |a ABA001  |b cze  |d ABA001  |d LIA001 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4  |T .  |7 sk135966 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22  |T .  |7 sk136445 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
080 |a 339.1  |2 MRF-sel 
100 1 |a Hadraba, Jaroslav,  |d 1947-  |4 aut  |7 mzk2005269655 
245 1 0 |a Marketing :  |b produktový mix - tvorba inovací produktů /  |c Jaroslav Hadraba 
246 3 3 |a Produktový mix - tvorba inovací produktů 
260 |a Plzeň :  |b Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk,  |c 2004 
300 |a 215 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Vysokoškolské učebnice 
504 |a Obsahuje bibliografii 
521 |a Skriptum 
650 0 7 |a učebnice VŠ  |2 LIA001 
650 0 7 |a marketing  |2 LIA001  |7 ph115227 
650 0 7 |a technika obchodu  |2 LIA001 
830 0 |a Vysokoškolské učebnice (Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk) 
910 |a LIA001 
996 |b 2510007398515  |c A 182494  |h 658.8  |l ZLISKR  |s A  |a 24  |w 0121452_0001  |t LIA001.2510007398515