Sociologie pro ekonomy a manažery

To chci

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ivan Nový, 1956-
Další autoři
Alois Surynek, 1954-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
287 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2006
Vydání
2. přeprac. a rozš. vyd.
Edice
Manažer
Management
Témata
Popis jednotky
Obálkový podnázev: využití sociologie v managementu, marketingu a personalistice, chování jednotlivců a skupin v organizacích ...
Na rubu tit. l. uvedeno chybně 1. vyd
Uživatelské určení
Určeno vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-247-1705-0 (brož.)

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web e-book Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna