Sociologie pro ekonomy a manažery
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 287 s. : il. ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2006
- Vydání
- 2. přeprac. a rozš. vyd.
- Edice
- Manažer
Management - Témata
- Popis jednotky
- Obálkový podnázev: využití sociologie v managementu, marketingu a personalistice, chování jednotlivců a skupin v organizacích ...
Na rubu tit. l. uvedeno chybně 1. vyd - Uživatelské určení
- Určeno vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-247-1705-0 (brož.)
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Web | e-book | Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích | |
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |
Digitální knihovna | Dostupné v prostorách NK ČR | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |