Mezinárodní obchod a marketing

Get it

Cílem kolektivu autorů je podat jasný a srozumitelný výklad základních pojmů, praktických postupů a používaných nástrojů z oblasti mezinárodního obchodu a marketingu. Publikace je určena podnikům, které se chtějí lépe prosadit na zahraničních trzích, marketingovým a obchodním manažerům a specialistům, studentům vysokých škol, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Hana Machková
Other Authors
Alexej Sato, 1952-
Miroslava Zamykalová, 1949-
Document Type
Books
Physical Description
266 s. : 14 il.
Published
Praha : Grada, 2002
Edition
1. vyd.
Series
Expert
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-247-0364-5 (váz.)

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Available Všeobecná Naučná 339.5 A 166021
Outside loan
Available Studijní Sklad A 166021 a