Release of the new product on the market with the aid of conjoint analysis

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petra Hloušková
Další autoři
Stanislava Grosová
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
3 il.
Publikováno v
New trends in marketing : proceedings of the international conference : 8-9 February 2006, Liberec, Czech Republic. -- S. 31-33
Témata
Popis jednotky
3 tabulky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

:


MARC

LEADER 00000naa a22000003a 4500
001 0404372
003 CZ-LiKVK
005 20211029152122.4
007 ta
008 130227s2006----xr-a---f-b----000-0-eng-d
040 |a LIA001  |b cze 
041 0 |a eng  |b eng 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |9 18  |2 Konspekt  |T .  |7 sk136382 
080 |a 366  |2 MRF-sel 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
100 1 |a Hloušková, Petra  |4 aut 
245 1 0 |a Release of the new product on the market with the aid of conjoint analysis /  |c Petra Hloušková, Stanislava Grosová 
300 |b 3 il. 
500 |a 3 tabulky 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglický abstrakt 
653 0 |a zdravá výživa  |a potraviny  |a potravinářské výrobky  |a uvádění výrobků na trh  |a marketing  |a zákazníci  |a spotřebitelé  |a chování zákazníků  |a spotřebitelské chování 
700 1 |a Grosová, Stanislava  |4 aut 
773 0 |w li_us_cat*0100581  |t New trends in marketing : proceedings of the international conference : 8-9 February 2006, Liberec, Czech Republic  |z 80-7372-061-2  |d Liberec : Technical University of Liberec, 2006  |g S. 31-33  |7 m2am 
910 |a LIA001  |t rm