Regulace reklamy : komentář

To chci

Publikace Regulace reklamy je určena nejen advokátům a právníkům, kteří se problematikou regulace reklamy zabývají, ale je koncipována jako pomůcka pro širší veřejnost (včetně zadavatelů, zpracovatelů a šiřitelů reklamy), ale i pro studenty vysokých škol oborů zaměřených na komunikační média.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Helena Chaloupková, 1951-
Další autoři
Petr Holý, 1976-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiii, 322 s.
Vydáno
Praha : C. H. Beck, 2009.
Vydání
1. vyd.
Edice
Beckovy texty zákonů s komentářem
Témata
ISBN
978-80-7400-180-2

:


MARC

LEADER 00000nam a22000007a 4500
001 000729745
003 CZ PrAS
005 20100129125019.0
008 100115s2009 xr e ||| ||cze d
015 |a cnb002011866 
020 |a 978-80-7400-180-2 
040 |a ABA007  |b cze 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 351.824.5  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (094.5)  |2 MRF 
080 |a (0.072)  |2 MRF 
100 1 |a Chaloupková, Helena,  |d 1951-  |7 xx0016371  |4 aut 
245 1 0 |a Regulace reklamy :  |b komentář /  |c Helena Chaloupková, Petr Holý. 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b C. H. Beck,  |c 2009. 
300 |a xiii, 322 s. 
490 0 |a Beckovy texty zákonů s komentářem 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a regulace reklamy  |7 ph316283  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
655 7 |a zákony  |7 fd133886  |2 czenas 
655 7 |a komentáře  |7 fd132578  |2 czenas 
700 1 |a Holý, Petr,  |d 1976-  |7 mzk2004261278  |4 aut 
990 |a BK 
996 7 |b 26001000447  |c 14J CHALOU  |l Knihovna AV ČR - Národní  |m KNAV  |r Hala  |n 0  |p N ON:KNAV:2009  |w 000729745  |u 000010  |k 20100129  |e ABA007  |a 0  |s A  |j KNA50  |g A  |t ABA007.KNA01000729745.KNA50000729745000010 
910 |a ABA007