Nové nástupiště se propadlo, pryč z koridoru musely i koleje
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- barevná ilustrace
- Publikováno v
- Mladá fronta Dnes - Pardubické vydání. -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 26, č. 219(20150918), s. 14
Pardubický Dnes - Témata
- Popis jednotky
- 1 barevná fotografie
Instituce:
Krajská knihovna v Pardubicích
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.
MARC
LEADER | 00000nab a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000311304 | ||
003 | CZ PaKK | ||
005 | 20150918092929.0 | ||
008 | 150918e20150918xr o cze c | ||
040 | |a PAG001 |b cze |e rda | ||
041 | 1 | |a cze | |
072 | 7 | |a 72 |x Architektura |2 Konspekt |9 21 | |
080 | |a 725.31 |2 MRF | ||
080 | |a 625.1 |2 MRF | ||
080 | |a 656.2 |2 MRF | ||
080 | |a 550.8 |2 czenas | ||
100 | 1 | |a Švec, Martin |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Nové nástupiště se propadlo, pryč z koridoru musely i koleje / |c Martin Švec |
300 | |a barevná ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a jiný |b nz |2 rdacarrier | ||
500 | |a 1 barevná fotografie | ||
600 | 1 | 4 | |a Ptačinský, Jakub |
600 | 1 | 4 | |a Štočková, Iveta |
610 | 2 | 7 | |a Správa železniční dopravní cesty (firma) |7 kn20090115003 |2 czenas |
610 | 2 | 7 | |a Eurovia CS (firma) |7 kv2009526672 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a železniční nádraží |7 ph442513 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a železniční stavby |7 ph117859 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a železniční doprava |7 ph127919 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a geologický průzkum |7 ph120531 |2 czenas |
651 | 7 | |a Ústí nad Orlicí (Česko) |7 ge131768 |2 czenas | |
655 | 7 | |a články |7 fd133976 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Kalhous, Radek, |d 1974- |7 jo2006333909 |4 pht | |
773 | 0 | |t Mladá fronta Dnes - Pardubické vydání |x 1210-1168 |g Roč. 26, č. 219(20150918), s. 14 |q 26:219 |9 20150918 | |
773 | 0 | |t Pardubický Dnes |9 20150918 | |
910 | |a PAG001 |t rd | ||
990 | |a RD | ||
994 | |a ANA |