Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

To chci

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marek Záboj, 1971-
Další autoři
Ida Vajčnerová, 1967-
Aleš Peprný
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
87 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Ostrava : Key Publishing, 2011
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Monografie (Key Publishing)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7418-130-6 (brož.)

: