Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet
Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 4–8 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o spoustu praktických ukázek … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 259 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 24 cm
- Vydáno
-
Dobříš :
Šafrán,
2021
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-907087-9-2
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 0282885 | ||
003 | CZ-VyKKD | ||
005 | 20240622074217.4 | ||
007 | ta | ||
008 | 210906s2021----xr-ac--e------000-0-cze-d | ||
020 | |a 978-80-907087-9-2 : |c Kč 200.00 |q (brožováno) : | ||
040 | |a OLA001 |b cze |d CBA001 |d VYG001 |e rda | ||
072 | 7 | |a 028 |x Čtení. Četba |9 12 |2 Konspekt |7 sk136292 | |
080 | |a 028.5-026.12 |2 MRF | ||
080 | |a 028.6 |2 MRF | ||
080 | |a 028.02 |2 MRF | ||
080 | |a 37.016:028-028.31 |2 MRF | ||
080 | |a 028.1 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Krüger, Květuše, |d 1973- |4 aut |7 mzk2007423793 | |
245 | 1 | 0 | |a Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet / |c Květa Krüger a Kateřina Šafránková |
264 | 1 | |a Dobříš : |b Šafrán, |c 2021 | |
300 | |a 259 stran : |b ilustrace (převážně barevné), portréty ; |c 24 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 3 | |a Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 4–8 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o spoustu praktických ukázek – modelových lekcí, aktivit s knihami a textů pro řízené čtení, díky kterým děti získají ke čtení vztah a začnou rozvíjet své čtenářské dovednosti. V první části rukověti autorky vysvětlují hlavní principy programu Čteme s nečtenáři a popisují, jak vytvořit ve třídě i doma podnětné čtenářské prostředí, jaké knihy vybírat a jak vést s dětmi hovory o četbě. Také upřesňují, jak plánovat lekce s knížkami, poskytovat dětem oporu a doprovázet je k náročnějším čtenářským cílům. Praktické a návodné ukázky v druhé a třetí části publikace umožňují vyzkoušet si vše s dětmi. Lekce slouží jako vzor, jímž je možné snadno obohatit výuku. |c okcz |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090708792 |2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU | |
650 | 0 | 7 | |a čtenářství |2 czenas |7 ph222812 |
650 | 0 | 7 | |a čtení |2 czenas |7 ph128190 |
650 | 0 | 7 | |a výchova ke čtenářství |2 czenas |7 ph255078 |
650 | 0 | 7 | |a práce s dětským čtenářem |2 czenas |7 ph168252 |
655 | 7 | |a monografie |2 czenas |7 fd132842 | |
700 | 1 | |a Šafránková, Kateřina, |d 1977- |4 aut |7 xx0112855 | |
910 | |a VYG001 | ||
996 | |b 331100541838 |c MN-1/3 |h MN-1/3 |l 11D |s A |a 24 |w 0282885_0001 |t VYG001.331100541838 |