Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet

To chci

Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 4–8 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o spoustu praktických ukázek celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Květuše Krüger, 1973-
Další autoři
Kateřina Šafránková, 1977-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
259 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 24 cm
Vydáno
Dobříš : Šafrán, 2021
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-907087-9-2

:


MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 0282885
003 CZ-VyKKD
005 20240622074217.4
007 ta
008 210906s2021----xr-ac--e------000-0-cze-d
020 |a 978-80-907087-9-2 :  |c Kč 200.00  |q (brožováno) : 
040 |a OLA001  |b cze  |d CBA001  |d VYG001  |e rda 
072 7 |a 028  |x Čtení. Četba  |9 12  |2 Konspekt  |7 sk136292 
080 |a 028.5-026.12  |2 MRF 
080 |a 028.6  |2 MRF 
080 |a 028.02  |2 MRF 
080 |a 37.016:028-028.31  |2 MRF 
080 |a 028.1  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Krüger, Květuše,  |d 1973-  |4 aut  |7 mzk2007423793 
245 1 0 |a Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet /  |c Květa Krüger a Kateřina Šafránková 
264 1 |a Dobříš :  |b Šafrán,  |c 2021 
300 |a 259 stran :  |b ilustrace (převážně barevné), portréty ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 3 |a Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 4–8 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o spoustu praktických ukázek – modelových lekcí, aktivit s knihami a textů pro řízené čtení, díky kterým děti získají ke čtení vztah a začnou rozvíjet své čtenářské dovednosti. V první části rukověti autorky vysvětlují hlavní principy programu Čteme s nečtenáři a popisují, jak vytvořit ve třídě i doma podnětné čtenářské prostředí, jaké knihy vybírat a jak vést s dětmi hovory o četbě. Také upřesňují, jak plánovat lekce s knížkami, poskytovat dětem oporu a doprovázet je k náročnějším čtenářským cílům. Praktické a návodné ukázky v druhé a třetí části publikace umožňují vyzkoušet si vše s dětmi. Lekce slouží jako vzor, jímž je možné snadno obohatit výuku.   |c okcz  |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090708792  |2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 
650 0 7 |a čtenářství  |2 czenas  |7 ph222812 
650 0 7 |a čtení  |2 czenas  |7 ph128190 
650 0 7 |a výchova ke čtenářství  |2 czenas  |7 ph255078 
650 0 7 |a práce s dětským čtenářem  |2 czenas  |7 ph168252 
655 7 |a monografie  |2 czenas  |7 fd132842 
700 1 |a Šafránková, Kateřina,  |d 1977-  |4 aut  |7 xx0112855 
910 |a VYG001 
996 |b 331100541838  |c MN-1/3  |h MN-1/3  |l 11D  |s A  |a 24  |w 0282885_0001  |t VYG001.331100541838