Reklama : jak dělat reklamu

To chci

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Další autoři
Jiří Mikeš, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
232 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, a.s., 2018
Vydání
4., aktualizované a doplněné vydání
Témata
Popis jednotky
Terminologické slovníky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-5865-7

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 0252068
003 CZ-VyKKD
005 20240914002216.9
007 ta
008 180803s2018----xr-a---f------001-0-cze--
015 |a cnb003018811 
020 |a 978-80-247-5865-7  |q (brožováno) :  |c Kč 299.00 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001  |d VYG001  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |9 4  |2 Konspekt  |7 sk135967 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 659.113  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Vysekalová, Jitka,  |d 1941-2024  |4 aut  |7 jk01151219 
245 1 0 |a Reklama :  |b jak dělat reklamu /  |c Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš 
246 3 0 |a Jak dělat reklamu 
250 |a 4., aktualizované a doplněné vydání 
264 1 |a Praha :  |b Grada Publishing, a.s.,  |c 2018 
300 |a 232 stran :  |b ilustrace (některé barevné) ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologické slovníky 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 3 |a Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.  |c ereading 
520 3 |a Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu.  |c okcz  |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024758657  |2 Web obalkyknih.cz 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a reklama a propagace  |2 czenas  |7 ph116035 
650 0 7 |a reklamní strategie  |2 czenas  |7 ph229515 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |2 czenas  |7 ph115228 
655 7 |a monografie  |2 czenas  |7 fd132842 
700 1 |a Mikeš, Jiří,  |d 1942-  |4 aut  |7 jo2002105233 
910 |a VYG001 
996 |b 331100504323  |c N-659/VY  |h N-659/VY  |l 11A  |s A  |a 24  |w 0252068_0001  |t VYG001.331100504323