Reklama : jak dělat reklamu

To chci

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Další autoři
Jiří Mikeš, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
232 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, a.s., 2018
Vydání
4., aktualizované a doplněné vydání
Témata
Popis jednotky
Terminologické slovníky
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-5865-7

: