Obecná didaktika : vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování
Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 322 s. : il. ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2007
- Vydání
- 2., Rozš. a aktualiz. vyd.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-247-1821-7
MARC
LEADER | 00000nam 2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 0145049 | ||
003 | CZ-VyKKD | ||
005 | 20240411201929.9 | ||
007 | tu | ||
008 | 070315s2007----xr-a|--e-p----001-0|cze|| | ||
020 | |a 978-80-247-1821-7 |q váz. : |c 369.00 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d VYG001 | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 |7 sk136672 | |
072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt |9 22 |7 sk136445 | |
080 | |a 37.02 |2 MRF | ||
080 | |a (075) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Skalková, Jarmila, |d 1924-2009 |4 aut |7 jk01111483 | |
245 | 1 | 0 | |a Obecná didaktika : |b vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování / |c Jarmila Skalková |
250 | |a 2., Rozš. a aktualiz. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Grada, |c 2007 | ||
300 | |a 322 s. : |b il. ; |c 25 cm | ||
490 | 1 | |a Pedagogika | |
504 | |a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky | ||
520 | 3 | |a Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky analyzovat a hodnotit jednotlivé didaktické koncepce, odlišovat podnětné prvky od módnosti v aktuálních diskuzích. Tím vším se rozšiřuje základ, na němž učitel činí svá didaktická rozhodnutí. Knížka je určena především studentům učitelství, ale také začínajícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet si hlouběji dosavadní zkušenosti. |c ereading | |
520 | 3 | |a Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky analyzovat a hodnotit jednotlivé didaktické koncepce, odlišovat podnětné prvky od módnosti v aktuálních diskuzích. Tím vším se rozšiřuje základ, na němž učitel činí svá didaktická rozhodnutí. Knížka je určena především studentům učitelství, ale také začínajícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet si hlouběji dosavadní zkušenosti. |c okcz |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024718217 |2 Web obalkyknih.cz | |
650 | 0 | 4 | |a obecná didaktika |7 ph115522 |
655 | 4 | |a učebnice |7 fd133770 | |
830 | 0 | |a Pedagogika (Grada) | |
996 | |b 331100237663 |c N-37/SK |h N-37/SK |l 11A |s A |a 24 |w 0145049_0001 |t VYG001.331100237663 |