Obecná didaktika : vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování

To chci

Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jarmila Skalková, 1924-2009
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
322 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2007
Vydání
2., Rozš. a aktualiz. vyd.
Edice
Pedagogika (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-247-1821-7

:


MARC

LEADER 00000nam 2200000 a 4500
001 0145049
003 CZ-VyKKD
005 20240411201929.9
007 tu
008 070315s2007----xr-a|--e-p----001-0|cze||
020 |a 978-80-247-1821-7  |q váz. :  |c 369.00 
040 |a ABA001  |b cze  |d VYG001 
041 0 |a cze 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22  |7 sk136672 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22  |7 sk136445 
080 |a 37.02  |2 MRF 
080 |a (075)  |2 MRF 
100 1 |a Skalková, Jarmila,  |d 1924-2009  |4 aut  |7 jk01111483 
245 1 0 |a Obecná didaktika :  |b vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování /  |c Jarmila Skalková 
250 |a 2., Rozš. a aktualiz. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2007 
300 |a 322 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
490 1 |a Pedagogika 
504 |a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky 
520 3 |a Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky analyzovat a hodnotit jednotlivé didaktické koncepce, odlišovat podnětné prvky od módnosti v aktuálních diskuzích. Tím vším se rozšiřuje základ, na němž učitel činí svá didaktická rozhodnutí. Knížka je určena především studentům učitelství, ale také začínajícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet si hlouběji dosavadní zkušenosti.  |c ereading 
520 3 |a Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání. Právě to umožňuje klást si otázky, problematizovat a vidět nové problémy, hledat jejich řešení, uvědomovat si smysl jednání v širších souvislostech. Publikace si klade za cíl podporovat samostatné pedagogické myšlení, které proniká do základních vztahů pedagogického procesu. Postihuje souvislosti, je s to kriticky analyzovat a hodnotit jednotlivé didaktické koncepce, odlišovat podnětné prvky od módnosti v aktuálních diskuzích. Tím vším se rozšiřuje základ, na němž učitel činí svá didaktická rozhodnutí. Knížka je určena především studentům učitelství, ale také začínajícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet si hlouběji dosavadní zkušenosti.  |c okcz  |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024718217  |2 Web obalkyknih.cz 
650 0 4 |a obecná didaktika  |7 ph115522 
655 4 |a učebnice  |7 fd133770 
830 0 |a Pedagogika (Grada) 
996 |b 331100237663  |c N-37/SK  |h N-37/SK  |l 11A  |s A  |a 24  |w 0145049_0001  |t VYG001.331100237663