Průzkum trhu

To chci

Monografie přibližuje podstatu a základní principy úspěšného marketingového výzkumu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Paul N. Hague
Další autoři
Vilém Jungmann
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
234 s.
Vydáno
Brno : Computer Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Business books
Praxe manažera
Témata
ISBN
80-7226-917-8 (váz.)

:


MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01299982
003 CZ-ZlKKF
005 20060802202744.0
007 ta
008 031003s2003 xr ||||||||||u0|0|||cze||
015 |a cnb001254475 
020 |a 80-7226-917-8 (váz.) 
040 |a ZLG001  |b cze 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.138 
080 |a (035) 
100 1 |a Hague, Paul N.  |7 xx0011347  |4 aut 
245 1 0 |a Průzkum trhu /  |c Paul Hauge [i.e. Hague] ; [překlad Vilém Jungmann] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Computer Press,  |c 2003 
300 |a 234 s. 
490 1 |a Business books 
490 1 |a Praxe manažera 
541 |h 349 
653 |a průzkum trhu 
653 |a marketing 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a obchod 
653 |a prodej 
653 |a trh 
655 4 |a příručky  |7 fd133209 
700 1 |a Jungmann, Vilém  |7 xx0031139  |4 trl 
830 0 |a Business books 
830 0 |a Praxe manažera 
910 |a ZLG001 
980 |c 680427  |b 377700362734  |1 339.138  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 24.7.2003  |r 0  |f 349.0  |w T032111  |x 7 
980 |c 680428  |b 377700362735  |1 339.138  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 24.7.2003  |r 0  |f 349.0  |w T032111  |x 7 
980 |c 747332  |b 377700426621  |1 339.138  |t N  |l 1PNL naučná sklad  |v A  |n N  |d 3.11.2005  |r 0  |f 349.0  |w FO 002357/05  |x 7 
996 |b 724147  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.724147 
996 |b 724148  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.724148 
996 |b 724149  |l Ústřední knihovna  |r 1PNL naučná sklad  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.724149