Učebnice globalizace
Nepodlehnout "globálním klišé", vnímat projevy globalizace ve skutečně "globálních souvislostech" a vyznat se v nich - právě o to se snaží i tato publikace. Autoři vychází z myšlenky, že frontální výukou lze naučit mnohé, nicméně aktivizační metody ve výuce dovedou žáky a studenty daleko více motivovat k samostudiu, vytváří u … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 308 s. : il., mapy ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Barrister & Principal,
2011
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-87474-33-4
MARC
LEADER | 00000cam-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01484524 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20150525144253.7 | ||
007 | ta | ||
008 | 111104s2011----xr ab||e|p||||001|0|cze|| | ||
015 | |a cnb002251975 | ||
020 | |a 978-80-87474-33-4 |q (brož.) : |c Kč 375,00 | ||
035 | |a (OCoLC)768560763 | ||
040 | |a BOA001 |b cze |d ABA001 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 316.4 |x Sociální procesy |2 Konspekt |9 18 | |
072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 316.422 |2 MRF | ||
080 | |a 316.423 |2 MRF | ||
080 | |a 502/504 |2 MRF | ||
080 | |a 304 |2 MRF | ||
080 | |a (075) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Hodač, Jan, |d 1983- |7 jx20090303026 |4 aut |e autor | |
245 | 1 | 0 | |a Učebnice globalizace / |c Jan Hodač, Tomáš Kotrba |
250 | |a 1. vyd. | ||
264 | 1 | |a Brno : |b Barrister & Principal, |c 2011 | |
300 | |a 308 s. : |b il., mapy ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |b Nepodlehnout "globálním klišé", vnímat projevy globalizace ve skutečně "globálních souvislostech" a vyznat se v nich - právě o to se snaží i tato publikace. Autoři vychází z myšlenky, že frontální výukou lze naučit mnohé, nicméně aktivizační metody ve výuce dovedou žáky a studenty daleko více motivovat k samostudiu, vytváří u nich zájem o problematiku a podprahově u probíraných témat docilují vyšší míry zapamatování. Zdánlivě složitá témata související s globalizací jsou proto rozebrána tak, aby se v mnoha případech dal text uchopit a rovnou učinit součástí výuky v příslušných hodinách. Tipy a nápady na různá cvičení pak jen pomáhají učitelům v jejich práci. Autoři věří, že k celé řadě již existujících knih na téma globalizace přidávají takovou, která bude učitelům co nejblíže. | |
650 | 0 | 7 | |a globalizace |7 ph120568 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a globální problémy |7 ph114633 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a environmentální aspekty |7 ph137596 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a sociální aspekty |7 ph137652 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a globalization |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a global problems |2 eczenas |
655 | 7 | |a učebnice |7 fd133770 |2 czenas | |
655 | 9 | |a textbooks |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Kotrba, Tomáš, |d 1980- |7 mzk2007401323 |4 aut |e autor | |
901 | |b 9788087474334 |f 1. vyd. |o 20111116 | ||
910 | |a ZLG001 | ||
980 | |c 884851 |b 377700564488 |1 316 |t N |l 4DNL naučná dospělí |v A |n D |d 28.1.2015 |r 2015 |f 375.0 |w D53/2015 |j dar |x 7 | ||
996 | |b 2096310 |l Ústřední knihovna |r 4DNL naučná dospělí |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.2096310 |