Marketing v pojišťovnictví

To chci

Kniha je určena všem, kteří se chtějí seznámit s marketingem v pojišťovnictví. Je vhodná pro začínajícící pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru, studenty, jako doplňková literatura. Kniha je rozdělena do dvou částí. První je věnována obecnému úvodu do marketingu, druhá se zabývá základy celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Aleš Zuzaňák
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
87 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Linde, 2006
Vydání
2., přeprac. vyd.
Edice
Praktické ekonomické příručky
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7201-627-X (brož.)

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.