Psychologie v učitelské praxi
Autor vybírá základní témata z psychologie osobnosti, z obecné, vývojové, sociální a pedagogické psychologie. Zaměřuje se zejména na „silná témata“, tedy na oblasti, které trápí naše současné učitele: zvládání nevhodného chování žáků, učitelského stresu, školních konfliktů či komunikace s problémovými rodiči apod. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 223 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2014
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-247-3704-1
MARC
LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01521592 | ||
003 | CZ-ZlKKF | ||
005 | 20150428125806.2 | ||
007 | ta | ||
008 | 150203s2014----xr a|||e|f||||001|0|cze|| | ||
015 | |a cnb002659527 | ||
020 | |a 978-80-247-3704-1 |q (brož.) | ||
040 | |a ABA001 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.015.3 |2 MRF | ||
080 | |a 371.133 |2 MRF | ||
080 | |a 371.12/.16 |2 MRF | ||
080 | |a 159.9 |2 MRF | ||
080 | |a 37.064.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.064 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3.011.3-052-056.49 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Holeček, Václav, |d 1951- |7 jo20000080520 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Psychologie v učitelské praxi / |c Václav Holeček |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Grada, |c 2014 | ||
300 | |a 223 s. : |b il. ; |c 24 cm | ||
490 | 1 | |a Pedagogika | |
504 | |a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky | ||
520 | 2 | |b Autor vybírá základní témata z psychologie osobnosti, z obecné, vývojové, sociální a pedagogické psychologie. Zaměřuje se zejména na „silná témata“, tedy na oblasti, které trápí naše současné učitele: zvládání nevhodného chování žáků, učitelského stresu, školních konfliktů či komunikace s problémovými rodiči apod. Připomíná také další psychologické zákonitosti, jako například chyby ve vnímání a hodnocení žáků, techniky podporující komunikaci učitel–žák a učitel–rodič, poznávání a utváření klimatu školní třídy či školy a mnohé další. | |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická psychologie |7 ph124012 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická praxe |7 ph124011 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učitelská profese |7 ph126981 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a klima školy |7 ph249611 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a problémoví žáci |7 ph274386 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a psychologické aspekty |7 ph137649 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a educational psychology |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a practice teaching |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teacher career |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teacher and learner |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a school environment |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a problem pupils |2 eczenas |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
655 | 9 | |a handbooks, manuals, etc |2 eczenas | |
830 | 0 | |a Pedagogika (Grada) | |
901 | |b 9788024737041 |f 1. vyd. |o 20150209 | ||
910 | |a ZLG001 | ||
980 | |c 885654 |b 377700565293 |1 371 |t N |l 4DNL naučná dospělí |v A |n N |d 27.2.2015 |r 2015 |f 319.00 |w FO:1504863 |j Grada |x 7 | ||
996 | |b 2101065 |l Ústřední knihovna |r 4DNL naučná dospělí |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.2101065 |