Reklamní právo

Get it

Komplexní pohled na reklamní právo. Ústavněprávní východiska regulace reklamy. Reklama v médiích. Reklama dle RekReg (zákon o regulaci reklamy) a reklama na vybrané výrobky (tabák, alkohol, hazardní hry, banky atd.). Reklama na OchSpotř (ochrana spotřebitele) a nekalé obchodní praktiky. Další veřejnoprávní aspekty reklamy. Reklama a nekalá full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Filip Rigel, 1981-
Other Authors
Ondřej Moravec, 1982-
Dana Ondrejová, 1980-
Document Type
Books
Physical Description
xvii, 181 stran : ilustrace ; 23 cm
Published
V Praze : C.H. Beck, 2018
Edition
Vydání první
Series
Právní praxe
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7400-686-9

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
STUD
N
354.00 Kč C-9741
Outside loan
Loading…
Knihovna ČNB
Volný výběr
C-9741