Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000
Předpoklady mediální manipulace. Mediální publikum jako adresát politické manipulace. Základní manipulační techniky. Krize v České televizi jako příklad politické a mediální manipulace. Konkrétní příklady manipulace během krize ČT.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 261 stran brožováno
- Vydáno
-
Praha :
Institut Václava Klause,
2015
- Vydání
- Vydání první
- Edice
- Publikace (Institut Václava Klause)
- Témata
- ISBN
- 978-80-87806-97-5
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.