Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000

To chci

Předpoklady mediální manipulace. Mediální publikum jako adresát politické manipulace. Základní manipulační techniky. Krize v České televizi jako příklad politické a mediální manipulace. Konkrétní příklady manipulace během krize ČT.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Petr Žantovský, 1962-
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
261 stran brožováno
Vydáno:
Praha : Institut Václava Klause, 2015
Vydání:
Vydání první
Edice:
Publikace (Institut Václava Klause)
Témata:
ISBN:
978-80-87806-97-5

:


MARC

LEADER 00000nam-a2200000-i-4500
001 kpw0141715
003 CZ-PrCNB
005 20240325081022.7
007 ta
008 150924s2015----xr-----------u0|0 --cze--
020 |a 978-80-87806-97-5:  |c 00 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
100 1 |a Žantovský, Petr,  |d 1962-  |7 jn20000402963  |4 aut 
245 1 0 |a Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000 /  |c Petr Žantovský 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Institut Václava Klause,  |c 2015 
300 |a 261 stran  |f brožováno 
490 0 |a Institut Václava Klause ;  |v č. 18 
520 2 |a Předpoklady mediální manipulace. Mediální publikum jako adresát politické manipulace. Základní manipulační techniky. Krize v České televizi jako příklad politické a mediální manipulace. Konkrétní příklady manipulace během krize ČT. 
653 |a ČT 
653 |a Česká 
653 |a televize 
653 |a předpoklady 
653 |a politická 
653 |a cílová 
653 |a skupina 
653 |a manipulační 
653 |a techniky 
653 |a masmédia 
653 |a psychologie 
653 |a obraz 
653 |a televizní 
653 |a vysílání 
653 |a zpravodajství 
655 7 |a monografie  |7 fd132842 
830 0 |a Publikace (Institut Václava Klause) 
910 |a ABE031  |b P-5206 
996 |b 48866  |c P-5206  |l Knihovna ČNB  |r D1 (na počkání)  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.48866