Public relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích
Komunikace jako společenský fenomén. Rámec, komunikace v konfliktní a krizové situaci. Komunikace v krizových situacích korporace. Zásady "krizové" komunikace. Veřejné mínění, mínění zveřejnění. Identita a image. Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny. Startegický management informací. Obsahová analýza médií. Vybrané příklady.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 125 s.
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
1999
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-85943-66-2
Instituce
- Další knihovny
- Geografická bibliografie ČR online
- Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích (aktuální záznam)
- Moravská zemská knihovna v Brně
- Národní knihovna ČR - záznam 1
- Národní knihovna ČR - záznam 2
- Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové