Marketing v dopravě
To chci
Autoři vymezují podstatu marketingu dopravních služeb, popisují marketingové prostředí dopravních firem i informační systém. Zabývají se kupním chováním zákazníků a nástroji marketingu (životní cyklus dopravní služby, cena komunikace, lidský faktor, procesy poskytování služeb). Zajímá je rovněž marketingový plán dopravní firmy,
integrace, organizace a řízení marketingu stejně jako marketingový audit a logistika v marketingu.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Bohumil Řezníček, 1929-
-
Další autoři
-
Pavel Šaradín, 1969-
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 197 s. ; 23 cm
-
Vydáno
-
Praha :
Grada,
2001
-
Vydání
- 1. vyd.
-
Edice
- Manažer
-
Témata
-
Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
-
ISBN
- 80-247-0051-4
-
Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny: