Metodologie marketingového výzkumu

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vojtěch Malátek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
108 s. ; 24 cm
Vydáno
V Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001
Edice
Studia oeconomica
Témata
Popis jednotky
150 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7248-119-3

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 1129133
003 CZ-CbJVK
005 20231108111445.7
008 011220s2001----xr e 000 0 cze
015 |a cnb001032636 
020 |a 80-7248-119-3  |q (brož.) 
040 |a ABA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |9 4  |2 Konspekt 
080 |a 658.8.012.12  |2 MRF 
080 |a 303  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Malátek, Vojtěch  |4 aut  |7 mzk2008430733 
245 1 0 |a Metodologie marketingového výzkumu /  |c Vojtěch Malátek 
260 |a V Opavě :  |b Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné,  |c 2001 
300 |a 108 s. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné 
500 |a 150 výt. 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |x metodologie  |2 czenas  |7 ph115230 
655 7 |a studie  |2 czenas  |7 fd133597 
830 0 |a Studia oeconomica 
856 4 1 |u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:6867c290-f77d-11e3-812a-005056827e52  |3 DNNT  |x DNNTO  |y Digitalizovaný dokument 
856 4 1 |u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:6867c290-f77d-11e3-812a-005056827e52  |3 DNNT  |x DNNTO  |y Digitalizovaný dokument 
910 |a CBA001