Internet II : komerční využití
Seznámení s programem, jeho služby a nástroje. Ovlivnění strategie podniku. Druhy a využití informací z Internetu. Komunikace se zákazníky, dodavateli a dalšími subjekty. Reklama na Internetu. Elektronické obchodování. Podrobná analýza bezpečnostních rizik. Kryptografie a její aplikace na služby Internetu a platební systémy. Právní otázky … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 380 s. : il. ; 29 cm
- Vydáno
-
Praha :
Vysoká škola ekonomická, Fakulta mezinárodních vztahů,
1999
- Vydání
- Vyd. 1
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovník
- Uživatelské určení
- Určeno pro studium na VŠE Praha
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-7079-839-4