Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989

To chci

Monografie zevrubně popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice Německo v letech 1945-1989.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Nepomuk Gasteiger, 1979-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
233 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Academia, 2015
Vydání
Vyd 1.
Edice
Společnost (Academia)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-200-2365-0

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20142568694
003 CZ PrSKC
005 20150422113436.0
007 ta
008 140311s2015 xr a f 001 0 cze
015 |a cnb002568694 
020 |a 978-80-200-2365-0  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)907517320 
040 |a ABA001  |b cze 
041 1 |a cze  |h ger 
043 |a e-gx--- 
045 |a x4x8 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 366-05  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 316.3:17.023.5  |2 MRF 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a 366.5  |2 MRF 
080 |a (430)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Gasteiger, Nepomuk,  |d 1979-  |7 pna2015859184  |4 aut 
245 1 0 |a Konzument :  |b obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /  |c Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa] 
246 3 0 |a Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 
250 |a Vyd 1. 
260 |a Praha :  |b Academia,  |c 2015 
300 |a 233 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Společnost ;  |v sv. 5 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 9 |a Monografie zevrubně popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice Německo v letech 1945-1989. 
648 7 |a 1945-1989  |7 ch460657  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelé  |7 ph125967  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas 
650 0 7 |a konzumní společnost  |7 ph121836  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas 
650 0 7 |a ochrana spotřebitele  |7 ph123665  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas 
650 0 9 |a consumers  |z Germany  |y 1945-1989  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Germany  |y 1945-1989  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer society  |z Germany  |y 1945-1989  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising  |z Germany  |y 1945-1989  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing research  |z Germany  |y 1945-1989  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer protection  |z Germany  |y 1945-1989  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
765 0 |t Konsument  |9 Česky 
830 0 |a Společnost (Academia) 
900 |a ABA001  |b 18 
996 |e ABA010  |c 519 T 00045  |w kpw01155657  |p prezenčně  |s NZ 
996 |e ABB019  |c ŽS/Ga  |w 001864600  |s NZ 
996 |e ABB036  |c C 116240  |w 002565104  |s NZ 
996 |e ABB083  |c 78/15  |w 001861081  |s NZ 
996 |e ABD001  |w 990019502880106986  |s NZ 
996 |e ABD103  |w 990019502880106986  |s NZ 
996 |e ABD186  |w 990019502880106986  |s NZ 
996 |e ABE301  |c 73227  |w abe3010094137  |s NZ 
996 |e BOD010  |w 001027255  |s NZ 
996 |e BOD031  |w 001027255  |s NZ 
996 |e BRG001  |w kpw01189288  |s NZ 
996 |e CBD005  |w 000226798  |s NZ 
996 |e CBD007  |w 000226798  |s NZ 
996 |e HKD002  |c 104607-II  |w 0059586  |s NZ 
996 |e HOG504  |w 61581  |s NZ 
996 |e OPD001  |w 016470000614348  |s NZ 
996 |e OSD001  |c C37558  |w 001416802  |s NZ 
996 |e OSD002  |c 286106  |w kpw01180407  |s NZ 
996 |e OSG002  |c 3-7.5074  |w 001070005472655  |s NZ 
996 |e PVG001  |w 52437  |s NZ 
996 |e SUG001  |w mksu01137197  |s NZ 
996 |e TPG503  |w 015920000158221  |s NZ 
996 |e ULD001  |w 0199628  |s NZ 
996 |e ZLD002  |w 77041  |s NZ 
911 |a ABA007  |d zdigitalizováno  |u https://kramerius.lib.cas.cz/uuid/uuid:86c90d1e-7922-42e7-a01f-e097863f206a 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=006528189&local_base=SKC