Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006

To chci

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Anna Matušková, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
174 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010
Vydání
1. vyd.
Edice
Monografie ; sv. č. 32
Témata
Popis jednotky
300 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-210-5169-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Knihovna Sociologického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i.
VOL/Ma
Ústav pro soudobé dějiny AV ČR, v. v. i. - Knihovna
216/10
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
Městská knihovna Žatec
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
275341
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNM6046
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
Knihovna Matěje Josefa Sychry, Žďár nad Sázavou