Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 174 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav,
2010
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Monografie ;
sv. č. 32
- Témata
- Popis jednotky
- 300 výt.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-210-5169-0
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Knihovna Sociologického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i.
|
|
VOL/Ma | |||||
|
Ústav pro soudobé dějiny AV ČR, v. v. i. - Knihovna
|
|
216/10 | |||||
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
|
|
||||||
|
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
|
|
||||||
|
Městská knihovna Žatec
|
|
||||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
|
|
||||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
275341 | |||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORKNM6046 | |||||
|
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
|
|
||||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|
||||||
|
Knihovna Matěje Josefa Sychry, Žďár nad Sázavou
|
|